tisdag 29 mars 2011

Snart vår

Våren närmar sig och snön smälter. Det betyder också att en massa byggskräp tittar fram på vår tomt. Inga mängder, men lite här och var. Snart kommer också hela den leriga baksidan vara snöfri. Hua! Tvättmaskinen lär gå varm....
Vårens första projekt blir att lägga ut de två grushögarna vi fick hitfraktade i höstas och därefter bygga altan. Sen ska det planeras för gräsmatta och så ska huset målas en andra gång.

Invändigt har det inte hänt så mycket. Jag har i alla fall klätt om köksstolarna, och så har vi införskaffat några nya praktiska IKEA-möbler.

Skohyllan Ställ



Avlastningsbordet Lyckhem



Nytt tyg på köksstolarna



Grabbarna har fått väggdekor med sina namn



1 kommentar:

  1. Hej, åh vad dålig jag har varit på att läsa bloggar, men ikväll kom jag mig för och läste ikapp, och ville bara lämna ett avtryck och säga att ni fått det så fint :) Hoppas på att orka ta upp mitt bloggande oxå! Vi ses på gatan ;)

    SvaraRadera